Cheerios to marka należąca do Nestlé, która oferuje takie produkty jak płatki sniadaniowe czy batony zbożowe. W 2021 roku 16,3% kluczowych surowców Nestlé było produkowanych w sposób bardziej zrównoważony, z czego 76,3% jaj pochodziło z hodowli bezklatkowych. Firma zapewniła, że do 2023 roku cały olej palmowy wykorzystywany w jej produktach będzie pochodził z bardziej zrównoważonych źródeł, a do 2025 roku całość kawy i kakao. Nestlé planuje także osiągnięcie i utrzymanie całego łańcucha dostaw wolnego od wylesiania (do 2022 r. dla takich produktów jak: mięso, olej palmowy, papier, soja czy cukier i do 2025 r. dla kawy i kakao). Kolejnym celem Nestlé jest pozyskiwanie 20% kluczowych składników poprzez metody rolnictwa regeneratywnego do 2025 roku i 50% do 2030 roku. Produkty marki Cheerios mają w większości prosty skład bez dodatków do żywności takich jak konserwanty, barwniki, emulgatory czy stabilizatory. Część produtków sprzedawana jest w opakowaniach z tworzyw sztucznych, a część w opakowaniach papierowych. 39,5% opakowań produktów wszystkich marek Nestlé wykonane jest z materiałów z recyklingu lub/i odnawialnych. Nestlé działa na całym świecie, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie, Afryce i Azji. Posiada system zarządzania jakością ISO 9001. Ma ambitny cel osiągnięcia zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku. W Niemczech powstała pierwsza pilotażowa „klimatyczna farma mleczarska”, która wspiera działania i dążenia do uzyskania zerowej emisji gazów cieplarnianych. Nestlé zadeklarowało, że posadzi 20 milionów drzew do 2030 r. Firma prowadzi projekty społeczne i środowiskowe dot. m.in. gospodarki wodnej. W Pakistanie nawiązała współpracę z rządem, aby wspierać lokalnych rolników w zakresie bardziej zrównoważonych praktyk, które koncentrują się na rolnictwie regeneratywnym. Grupa Nestlé bezpośrednio wspiera oraz prowadzi szkolenia dla swoich dostawców i rolników. W Ghanie i na Wybrzeżu Kości Słoniowej wypłaca zachęty pieniężne rolnikom za zapisanie dzieci do szkoły czy przestawienie się na bardziej zrównoważone praktyki rolne (takie jak np. agroleśnictwo czy dywersyfikacja upraw). W ciągu ostatnich 8 lat przeszkoliła 15 000 kobiet w Afryce Wschodniej. Do 2025 roku planuje przeszkolić 25 000 młodych ludzi w Hondurasie w zakresie dobrych praktyk produkcji kawy. Cheerios prowadzi akcję, w której konsumenci i konsumentki dostają nasiona roślin miododajnych i mogą je rozsiać w zwykłej doniczce na balkonie, czy w ogrodzie co przyczynia się do polepszenia dobrostanu pszczół. W ramach współpracy z pasieką Roi Się, założoną w Puszczy Ilżyckiej, w województwie świętokrzyskim, Cheerios objął mecenatem 8 uli, które w szczycie sezonu mogą pomieścić 500 tysięcy pszczół.