Knorr to popularna marka, należąca do Unilever, oferująca takie produkty jak: przyprawy, buliony, zupki chińskie, gotowe sosy czy makarony. Surowce pochodzące do produkcji wyrobów marki Knorr do 2024 r. będą spełniać wymagania dotyczące dobrostanu zwierząt, takie jak zmniejszenie zagęszczenia zwierząt do 30 kg/m2 bez klatek i systemów wielopoziomowych, zapewnienie naturalnego oświetlenia, grzęd i podłoży do dziobania. Od 2021 r. 90% oleju palmowego obecnego w produktach Unilever posiada certyfikat RSPO, natomiast 100% soi certyfikat RTRS. Produkty Knorr – w zależności od konkretnego produktu – mogą zawierać m.in. takie dodatki do żywności jak wzmacniacze smaku (np. benzoesan sodu), sztuczne aromaty, emulgatory i zagęstniki. Produkty sprzedawane są w większości w opakowaniach z tworzyw sztucznych. Unilever ma pod sobą około 400 marek w 190 różnych krajach i zatrudnia około 149 000 osób. Ze względu na skale biznesu Unilever opracował swój własny standard zarządzania środowiskowego oparty na ISO 14001. Od 2008 r. Unilever zmniejszył swój globalny ślad węglowy o dwie trzecie. Firma zobowiązała się, że do 2025 r. zmniejszy o 50% ilość pierwotnego plastiku wprowadzanego do obiegu, a do 2030 r. zainwestuje 1 miliard euro w eliminację paliw kopalnych z procesu produkcji artykułów do czyszczenia i prania. Unilever zobowiązał się, że do 2030 r. wszyscy dostawcy firmy będą otrzymywać co najmniej wynagrodzenie pozwalające na godne życie (tzw. living wage). Unilever w Polsce obecny jest od 1991 roku, kiedy to otwarto fabrykę kosmetyków w Bydgoszczy. Obecnie zatrudnia blisko 3000 osób w całym kraju. Unilever mocno stawia na zdrowie psychiczne swoich pracowników. Marka Knorr oraz WWF we współpracy z dr. Adamem Drewnowskim, Dyrektorem Centrum Odżywiania dla Zdrowia Publicznego na Uniwersytecie Waszyngtońskim, stworzyli listę 50 Roślin Przyszłości, propagując tym samym zdrowe odżywianie.