Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Bluzy, bluzki, koszule, T-shirty|Spodnie, sukienki, spódnice|Nakrycia wierzchnie|Odzież sportowa|Bielizna|Obuwie|Torby|Biżuteria|Dla dzieci|Inne
Huel
Marka należy do:
Huel Limited.
Wynik ogólny:
Ekologia
5.5 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1.5 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0.5 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3.5 / 4
Ekonomia społeczna
0.5 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Huel to marka zajmująca się sprzedażą pożywnej, roślinnej żywności dla wegan. Oprócz posiłków, w ofercie znajdziesz również artykuły tekstylne, w tym głównie ubrania. Każdy posiłek Huel zawiera zbilansowany miks wszystkich niezbędnych witamin, składników mineralnych, białek, tłuszczów, węglowodanów, błonnika i fitoskładników. Huel jest produkowany z roślinnych składników takich jak: płatki owsiane, groch, ryż, siemię lniane, kokos i słonecznik. Produkty spożywcze sprzedawane są głównie w opakowaniach z tworzywa sztucznego. W ofercie ubrań znajdziesz m.in.: spodnie dresowe, bluzy, legginsy, koszulki, itp. Ubrania w większości posiadają certyfikat GOTS. Koszulki sportowe tworzone są z nylonu Q-Nova pochodzącego z recyklingu i posiadają również certyfikat Oeko-Tex. Przy każdym produkcie znajduje się informacja gdzie został wyprodukowany i ile zasobów zostało zaoszczędzone podczas produkcji. Jest też informacja o fabrykach, w których odbywa się produkcja ubrań. Produkty pakowane są w papier, który w 100% nadaje się do recyklingu. Koperty powstają z niebielonej pulpy drzewnej, a nadruki są wykonywane farbami niezawierającymi olejów mineralnych. Huel posiada certyfikat zarządzania jakościa ISO 1400. Zespół firmy składa się z ponad 100 osób pracujących w 4 biurach znajdujących się w USA, Wielkiej Brytanii i Europie.
Fot. GarethWilley, Shutterstock; Pranav Kukreja, Shutterstock
Gdzie kupić?
Sklepy stacjonarne
W sklepach z suplementami znajdującymi się w galeriach handlowych
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie