Sinsay to marka odzieżowa polskiej firmy LPP. W ofercie marki znaleźć można ubrania w głównej mierze skierowane dla młodzieży, ale nie tylko. Oferta modowa obejmuje linie Lady, Teen, Man, Kids, dodatki oraz akcesoria dla domu i urody. Marka w swojej ofercie posiada linię bardziej odpowiedzialnych ubrań Eco Aware (około 9% wszystkich kolekcji, to kolekcja EcoAware), ale zalecamy aby przyjrzeć się bliżej ubraniom z tej linii, bo zdarza się tak, że czasem niewielki procent odpowiedzialnych surowców (jak bawełna organiczna czy tencel) znajduje się w składzie, a reszta to poliester bądź akryl, jak w przypadku większości ubrań marki Sinsay. Dodatkowo Sinsay w swoim mediach społecznościowych prowadzi silną politykę zachęcającą do częstego kupowania ubrań czy stałego łapania promocji odzieżowych (czemu Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie sprzeciwia się).
LPP to największa firma w Europie środkowo-wschodniej, którą można spotkać w 40 krajach na całym świecie. Zatrudnia około 25 tysięcy pracowników (przez co trudno kontrolować cały łańcuch dostaw i łatwo o nadużycia). W 2021 firma sprzedała około 233 mln sztuk odzieży, z czego tylko 26% wszystkich ubrań stanowiły kolekcje Eco Aware. LPP zaczęło wdrażać u dostawców tzw. standard Eco Aware Production, który kładzie nacisk na ograniczenie zużycia zasobów naturalnych i wprowadzenie zamkniętego obiegu wody w procesie produkcji. Niestety, póki co tylko 30% fabryk w południowej Azji objętych jest tym programem. A aż 91% odzieży produkowana jest w Azji. Firma LPP zobowiązała się, że do 2023 kartonowe opakowania będą albo z recyklingu, albo będą posiadać certyfikat FSC. LPP deklaruje, że do 2025 roku osiągnie całkowitą zgodność ze standardami ZDHC (dążenie do wyeliminowania niebezpiecznych substancji chemicznych w całym łańcuchu dostaw). Na chwilę obecną nie wszystkie fabryki objęte są tym porozumieniem. LPP podpisało porozumienie ACCORD, dotyczące bezpieczeństwa pożarowego budynków fabryk w Bangladeszu. Fundacja LPP angażuje się w różnego rodzaju działania i wspiera inicjatywy społeczne. Wartym zaznaczenia jest fakt, że firma LPP rozpoczęła współpracę z WoshWosh dołączając do akcji renowacji używanego obuwia i zbiórki oraz naprawy odzieży.