Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Marc O’Polo
Marka należy do:
Marc O’Polo Group
Wynik ogólny:
Ekologia
5 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1.5 / 2
Techniki produkcji
1.5 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0.5 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
4 / 4
Ekonomia społeczna
0.5 / 2
Przejrzystość
0.5 / 1
Marc O’Polo to znana szwedzko-niemiecka marka odzieżowa, która od 2020 roku jest członkiem inicjatywy Fair Wear Foundation. Około 80% ubrań jest produkowanych w bardziej zrównoważony sposób. Marc O’Polo w swoich kolekcjach wykorzystuje naturalne włókna pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych, posiadające certyfikat GOTS lub OCS (Organic Content Standard). W ofercie dostępne są także produkty z certyfikatem RWS (Responsible Wool Standard) co oznacza, że wełna pochodzi z certyfikowanych hodowli owiec, które dbają o dobrostan zwierząt i grunty rolne. Marka do produkcji wykorzystuje także surowce z włókien celulozowych w postaci lyocellu, modalu oraz wiskozy. W kolekcjach odzieży wierzchniej wykorzystuje ocieplenie z poliestru Thermore, które jest produkowane w co najmniej 50% z przetworzonych butelek PET. Marc O’Polo produkuje zarówno w UE jak i w krajach spoza UE, dostawcy mają swoje siedziby główne w Chinach, Indiach i Turcji. Opakowania, w których wysyłane są ubrania posiadają certyfikat FSC bądź są zapakowane w folię nadającą się do recyklingu.
Fot. Marc O’Polo
Gdzie kupić?
Sklepy stacjonarne
Sklepy stacjonarne w większości galerii handlowych
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie