Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
C&A
Marka należy do:
C&A Polska Sp. zo.o.
Wynik ogólny:
Ekologia
3 / 7
Społeczeństwo
3.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
1 / 2
Zarządzanie środowiskiem
0.5 / 1
Opakowania
0 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
2 / 4
Ekonomia społeczna
0.5 / 2
Przejrzystość
1 / 1
C&A oferuje ubrania oraz dodatki na każdą okazję. Marka posiada także linię bardziej zrównoważonych produktów, np: jeans nadający się w 100% do recyklingu posiadający certyfikat Cradle to Cradle, czy inne ubrania pochodząca w około 20% z materiałów z recyklingu. Około 40% bawełny wykorzystywanej w  kolekcjach to bawełna ekologiczna. W ramach akcji "We take it back" do sklepów stacjonarnych możesz przynieść ubrania, których już nie nosisz. Marka zobowiązała się zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych o 30% do 2030 r. i dąży do wykorzystania 100% energii odnawialnej do 2025 r. C&A angażuje się w działania społeczne poprzez program wolontariatu, który wspiera lokalne organizacje charytatywne. Współpracuje także z Fundacją Save the Children and Laudes, która pomaga lokalnym społecznościom stać się bardziej odpornymi na różnego rodzaju katastrofy, które ich dosięgają.
Fot. Wikimedia Commons
Gdzie kupić?
Sklepy stacjonarne
Sieć sklepów C&A w całej Polsce
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie