Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości
Dr. Hauschka
Marka należy do:
Wala Heilmittel GmbH
Wynik ogólny:
Ekologia
6 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
2 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0.5 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
1 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Dr. Hauschka należy do niemieckiej firmy Wala, założonej w 1936 roku przez Rudolfa Hauschkę. Przedsiębiorstwo hołduje zasadom rolnictwa biodynamicznego, którego podstawy zostały wypracowane przez Rudolfa Steinera, twórcę antropozofii. Oprócz tego, że rośliny uprawiane są w sposób ekologiczny – m.in. bez nawozów sztucznych, pestycydów – rytm sadzenia uzależniony jest od faz księżyca oraz układu planet. Uwzględniona jest także zasada płodozmianu. Wszystkie produkty Dr. Hauschka posiadają niemiecki certyfikat BDIH, który gwarantuje, że kosmetyki składają się w 95% ze składników naturalnych. Nie zawierają ponadto olejów mineralnych pozyskiwanych z ropy naftowej, syntetycznych barwników i aromatów, parabenów, formaldehydu, silikonów oraz organizmów modyfikowanych genetycznie. Surowce roślinne pochodzą z ogrodów Wala, a także z krajów Afryki oraz Azji, gdzie uprawiane są w sposób uwzględniający wysokie standardy społeczne. Wala współpracuje m.in. z kobiecą spółdzielnią farmerek w Burkina Faso i z przedsiębiorstwem społecznym z RPA, które daje pracę osobom w trudnej sytuacji materialnej. Wala redukuje także swój ślad węglowy m.in. poprzez zlokalizowanie magazynu pod ziemią, gdzie temperatura jest niższa, organizowanie kursów z ekologicznego prowadzenia samochodu dla pracowników/czek czy stosowanie rekuperatorów. W ofercie Dr. Hauschka znajdują się preparaty do twarzy i ciała, a także kosmetyki do makijażu.
Gdzie kupić?
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie