Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Logona
Marka należy do:
Hans Hansel GmbH
Wynik ogólny:
Ekologia
5.5 / 7
Społeczeństwo
3.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
2 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0.5 / 1
Ślad węglowy
0 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
0 / 2
Przejrzystość
0.5 / 1
Niemiecka marka Logona specjalizuje się w produkcji naturalnych, roślinnych kosmetyków dla dzieci i dorosłych. Wszystkie produkty tej marki posiadają certyfikat BDIH, który gwarantuje, że kosmetyki składają się w 95% ze składników naturalnych. Nie zawierają olejów mineralnych pozyskiwanych z ropy naftowej, syntetycznych barwników i aromatów, parabenów, formaldehydu, silikonów oraz organizmów modyfikowanych genetycznie. BDIH nakłania też producentów do stosowania składników z rolnictwa ekologicznego i niemal wszystkie kosmetyki Logony zawierają pewną ilość składników z rolnictwa ekologicznego (wystarczy przeczytać etykietę). Część produktów posiada także znak NaTrue – nowy certyfikat określający zawartość minimalną zawartość składników z rolnictwa ekologicznego (można otrzymać jedną, dwie lub 3 gwiazdki – im więcej, tym większą ilość surowców ekologicznych). Opakowania wykonane zostały z plastiku, a kartoniki posiadają certyfikat odpowiedzialnej gospodarki leśnej FSC. Składniki roślinne pochodzą przede wszystkich z należących do Logony upraw lub od zaprzyjaźnionych niemieckich rolników i rolniczek. Pozostałe, z różnych zakątków świata – w tym z ekologicznych upraw lub ze zbiorów roślin dzikorosnących. W ofercie Logony znajdziecie wyroby do twarzy, ciała, włosów, kremy do opalania, pasty do zębów, a także produkty do makijażu.
Gdzie kupić?
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie