Niemiecka marka Frosch z żabką w logotypie oferuje środki czystości, które mają mniejszy negatywny wpływ na środowisko (m.in. na ekosytemy wodne oraz na klimat), niż ich standardowe odpowiedniki. Bazę czyszczącą w produktach Frosch stanowią przede wszystkim naturalne składniki roślinne i mineralne – w tym soda oczyszczona – ulegające szybkiej biodegradacji. Część wyrobów posiada europejski certyfikat Ecolabel, który nakłada na producentów podwyższone kryteria środowiskowe w stosunku do obowiązującego w Unii prawa. Produkty Frosch nie zawierają szkodliwych substancji chemicznych takich jak fosforany, formaldehyd, PCV pierwiastki z grupy chlorowców. Część z nich posiada jednak domieszkę produktów ropopochodnych i fosfonianów. Opakowania wyrobów Frosch zawierają plastik z odzysku. Dodatkowo, grupa Werner&Mertz, do której należy marka, sukcesywnie redukuje emisję dwutlenku węgla (o ok. 40% pomiędzy 2006 a 2012 rokiem). W budynkach firmy wykorzystywana jest energia geotermalna, ogniwa fotowoltaiczne oraz niewielkie turbiny wiatrowe. Ponadto, Werner&Mertz jest członkiem inicjatywy wielostronnej Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO – Okrągły Stół na rzecz zrównoważonych upraw palm olejowych), której celem jest wdrażanie bardziej odpowiedzialnych wobec ludzi i środowiska metod produkcji oleju palmowego (monokultury palmy olejowej przyczyniają się m.in. do wylesiania lasów pierwotnych). Surowiec ten stanowi bazę wielu środków czyszczących. Werner&Mertz dokłada też starań, aby standardy pracy respektowane były na wszystkich etapach łańcucha dostaw.