Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Kowtow
Marka należy do:
Kowtow Clothing Ltd
Wynik ogólny:
Ekologia
6.5 / 7
Społeczeństwo
7 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
2 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
4 / 4
Ekonomia społeczna
2 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Kowtow to marka z Nowej Zelandii, która została założona w 2006 roku. Autorką i projektantką kolekcji jest Polka, która opuściła kraj w latach 80-tych. W ofercie marki znajdziesz m.in: sukienki, spódnice, spodnie, topy, swetry, koszule i wiele innych. Do tworzenia swoich kolekcji projektantka używa jedynie certyfikowanej przez GOTS, ekologicznej bawełny, wolnej od GMO i szkodliwych pestycydów. GOTS gwarantuje także, że na dalszych etapach przetwarzania, stosowane są substancje i barwniki wolne od wybielaczy chlorowych, toksycznych metali ciężkich, formaldehydu i rozpuszczalników aromatycznych. Bawełna posiada także certyfikat Fairtrade i produkowana jest w identyfikowalnym łańcuchu dostaw od nasion do odzieży. Fairtrade zapewnia drobnym rolnikom bawełny uczciwe ceny i premie na rozwój projektów społecznych. Opakowania na ubrania tworzone są z papieru z certyfikatem FSC i drukowane przy użyciu atramentów na bazie soi, wolnch od ropy naftowej. Marka wdrożyła także program darmowej naprawy ubrań oraz zwrotu nieużywanej odzieży. Fabryki z którymi współpracuje Kowtow posiadają certyfikat SA8000. Standard SA8000 zachęca producentów odzieży do rozwijania, utrzymywania i stosowania społecznie akceptowanych praktyk w miejscu pracy. SA8000 pomaga zapewnić pracownikom i pracownicom takie świadczenia, jak: gwarantowana płaca minimalna, fundusze ubezpieczeń społecznych, fundusze emerytalne, płatny urlop wypoczynkowy, zasiłek chorobowy, ubezpieczenie zdrowotne, dotowane obiady, wynagrodzenie za nadgodziny i zakładowe związki zawodowe.
Fot. Kowtow
Gdzie kupić?
Sklepy internetowe
nz.kowtowclothing.com
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie