Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Papier toaletowy|Chusteczki higieniczne i nawilżające|Podpaski i tampony|Pieluchy|Inne
Seventh Generation
Marka należy do:
Unilever
Wynik ogólny:
Ekologia
5 / 7
Społeczeństwo
4.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
1.5 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
0.5 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Seventh Generation to amerykańska marka środków czystości, która prowadzi działania oraz wspiera kampanie mające na celu uświadamianie i zwracanie uwagi konsumentom jak ważny jest skład substancji, których używamy w naszych domach. Produkty Seventh Generation w przeważającej większości (ponad 80%) są pochodzenia roślinnego (o czym świadczy certyfikat USDA). Dodatkowo na stronie są dostępne szczegółowe informacje dotyczące składów i ich specyfikacji. Seventh Generation oferuje m.in: kosmetyki do ciała, środki czyszczące, papier toaletowy, worki na śmieci, pieluchy, chusteczki nawilżające. Opakowania na pieluchy posiadają certyfikat FSC. Część energii wykorzystywanej do produkcji pochodzi z odnawialnych źródeł.
Fot. Seventh Generation
Gdzie kupić?
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie