Kategorie
Marka należy do:
TOP SECRET FASHION STORY SP. Z O.O.
Wynik ogólny:
Ekologia
1.5 / 7
Społeczeństwo
1 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
0.5 / 2
Techniki produkcji
0.5 / 2
Zarządzanie środowiskiem
0 / 1
Opakowania
0.5 / 1
Ślad węglowy
0 / 1
Standardy pracy
1 / 4
Ekonomia społeczna
0 / 2
Przejrzystość
0 / 1
Top Secret to jedna ze znanych marek sieciowych. Sklepy zlokalizowane są w ponad 160 miejscach w całej Polsce. Top Secret wprowadza nieznaczne i bardzo powolne zmiany w stronę bardziej ekologicznej mody. Na swojej stronie pisze o tym, że: wprowadza materiały ekologiczne, w tym pochodzące z recyklingu i stopniowo zwiększa ich udziału w sezonowych kolekcjach. Nie podaje niestety jaki to procent całej produkcji. Produkty z poprzednich kolekcji otrzymują „nowe” życie poprzez dodanie tych produktów do najnowszych kolekcji. Marka wycofuje jednorazowe, plastikowe torby na zakupy, w zamian zastępując je papierowymi. A w najbliższej przyszłości chce przejść na ekologiczne metody przekazywania informacji klientowi poprzez elektroniczne paragony, elektroniczne formularze zwrotów i reklamacji produktów. Niestety firma nie informuje na swojej stronie, gdzie produkuje odzież, jakie są warunki pracy osób bezpośrednio zatrudnionych, jak również o warunkach pracy w fabrykach podwykonawców.
Fot. Robson90, Shutterstock
Gdzie kupić?
Sklepy internetowe
Sklepy stacjonarne
W większości galerii handlowych
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie