Kategorie
Marka należy do:
Agata Matlak-Lutyk, Hanna Ferenc Hilsden
Wynik ogólny:
Ekologia
5 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
1.5 / 2
Zarządzanie środowiskiem
0.5 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
1 / 1
Standardy pracy
3.5 / 4
Ekonomia społeczna
1 / 2
Przejrzystość
0.5 / 1
Marka Balagan została założona w 2015 przez dwie przyjaciółki Agatę i Hannę. Produkty łączy w sobie prostą elegancję polskiego wzornictwa z niezobowiązującym uniwersalnym stylem izraelskiej ulicy. Buty i akcesoria produkowane są w okolicach Warszawy. Wszystkie rzeczy wytwarzane są w Europie - głównie Polsce, ale też we Włoszech i Hiszpanii.

Właścicielki starają się używać tylko takich materiałów, które pięknie się starzeją. Produkty wykonane są z naturalnej skóry, która zmienia się z czasem, z roku na rok ciemnieje i nabiera szlachetności. Większość produktów wykonana jest ze skóry garbowanej roślinnie, co oznacza, że produkcja jest bardziej przyjazna dla środowiska. Kupując produkty marki Balagan wiesz co składa się na cenę produktu. Ujawnione są koszty produkcji i wysokość marży oraz koszty związane z utrzymaniem i prowadzeniem firmy np. wynajem sklepu, pracowni, pensje pracowników, zysk firmy oraz środki na rozwój.
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie