Marka należy do:
      Natalia Martin
      Wynik ogólny:
      Ekologia
        6.5 / 7
      
        
        Społeczeństwo
        5.5 / 7
        
      Szczegółowe wyniki
      Surowce
          1.5 / 2
          
        Techniki produkcji
          2 / 2
          
        Zarządzanie środowiskiem
          1 / 1
          
        Opakowania
          1 / 1
          
        Ślad węglowy
          1 / 1
          
        Standardy pracy
          3.5 / 4
          
        Ekonomia społeczna
          1 / 2
          
        Przejrzystość
          1 / 1
          
        Boska Pszczoła to marka naturalnych i wegańskich kosmetyków, które nie zawierają sztucznych zapachów, konserwantów czy barwników. Kosmetyki tworzone są metodą na zimno, tak żeby botaniczne ekstrakty i kwiatowe esencje zachowały jak najwięcej swoich bioaktywnych właściwości, bez utraty witamin czy antyoksydantów. Flagowym produktem jest oelożel "Wildflowers", czyli żelowy olejek o konsystencji miodu, który zawiera w sobie tylko naturalne składniki, m.in.: olej z nasion kwiatów wiesiołka, olej z pestek moreli, ekstrakt z kwiatów dziewanny, ekstrakt z kwiatów mniszka, naturalną witaminę E czy wyciąg z kory mydłodrzewu. Produkt sprzedwany jest w szklanym opakowaniu. Boska Pszczoła to marka kosmetyczna założona przez Natalię, która sama na własnej skórze wie jak niezwykle ważne jest zachowanie bioróżnorodności mikrobiomu skóry, bo sama ma chorobę autoimmunologiczną i SIBO. Marka szczególną uwagą i ochroną otacza pszczoły, tworząc dla nich dzikie łąki pod Warszawą. 



Fot. Facebook Boska Pszczoła
        
      Gdzie kupić?
        Sklepy internetowe
          
        Komentarze
      
    
