Marka należy do:
Natalia Martin
Wynik ogólny:
Ekologia
6.5 / 7
Społeczeństwo
5.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1.5 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
1 / 1
Standardy pracy
3.5 / 4
Ekonomia społeczna
1 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Boska Pszczoła to marka naturalnych i wegańskich kosmetyków, które nie zawierają sztucznych zapachów, konserwantów czy barwników. Kosmetyki tworzone są metodą na zimno, tak żeby botaniczne ekstrakty i kwiatowe esencje zachowały jak najwięcej swoich bioaktywnych właściwości, bez utraty witamin czy antyoksydantów. Flagowym produktem jest oelożel "Wildflowers", czyli żelowy olejek o konsystencji miodu, który zawiera w sobie tylko naturalne składniki, m.in.: olej z nasion kwiatów wiesiołka, olej z pestek moreli, ekstrakt z kwiatów dziewanny, ekstrakt z kwiatów mniszka, naturalną witaminę E czy wyciąg z kory mydłodrzewu. Produkt sprzedwany jest w szklanym opakowaniu. Boska Pszczoła to marka kosmetyczna założona przez Natalię, która sama na własnej skórze wie jak niezwykle ważne jest zachowanie bioróżnorodności mikrobiomu skóry, bo sama ma chorobę autoimmunologiczną i SIBO. Marka szczególną uwagą i ochroną otacza pszczoły, tworząc dla nich dzikie łąki pod Warszawą.
Fot. Facebook Boska Pszczoła
Gdzie kupić?
Sklepy internetowe
Komentarze