Marka należy do:
Rituals Cosmetics B.V.
Wynik ogólny:
Ekologia
5.5 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
1 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Rituals to marka oferująca luksusowe kosmetyki do ciała oraz akcesoria do pielęgnacji jak i do wystroju wnętrz. W 2022 roku prawie 80% produktów zawierało co najmniej 90% składników pochodzenia naturalnego. Kosmetyki, które należy spłukiwać są w pełni biodegradowalne. 99% używanego do produkcji kosmetyków oleju palmowego posiada certyfikat RSPO. Produkty marki Rituals nie zawierają mikroplastiku i można je ponownie napełniać, do czego zresztą producent bardzo zachęca. Zakupy wkładów uzupełniających pomagają w odnowie lasów namorzynowych w Indiach i Kenii. Marka deklaruje, że do 2025 roku wszystkie opakowania będzie można ponownie uzupełniać, poddawać recyklingowi lub będą wykonane z materiałów z recyklingu. Rituals dąży do neuralności węglowej poprzez przechodzenie na odnawialne źródła energii i offset. Do 2026 roku planuje także zmniejszyć zużycie energii w sklepach o 10%. 95% kosmetyków i produktów do domu wytwarzanych jest w Europie, blisko ich głównych rynków zbytu. Pozostałe 5% jest wytwarzane w Azji. Rituals jest firmą posiadającą certyfikat B Corp. Marka wraz z Tiny Miracles wspiera niektóre spośród najbardziej wykluczonych społeczności w Mumbaju w uzyskaniu samowystarczalności. W 2020 r. Marka Rituals wraz z partnerami założyła fundację SuperChill, pomagająca dzieciom i młodzieży radzić sobie ze stresem poprzez aktywność fizyczną i ćwiczenia mindfulness.
Fot. shutterstock; Radu Bercan, shutterstock; Katerina Dalemans
Komentarze