Marka należy do:
Lidl sp. z o.o. sp.k.
Wynik ogólny:
Ekologia
3 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
0.5 / 2
Techniki produkcji
1 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
1 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Pilos Pure to marka własna Lidla, która zajmuje się produkcją jogurtów i smoothie. Produkty tworzone są bez dodatku cukru i innych ulepszaczy i wzbogacone są naturalnymi ziarnami owsa. Sprzedawane są w plastikowych opakowaniach. Lidl w ramach swojej strategii klimatycznej, opracował plan działania, który zakłada m.in. zredukowanie emisji o 80% we wszystkich krajach, w których firma ma swoje sklepy. Lidl Polska wdrożył System Zarządzania Energią, zgodny z normą ISO 50001. Podstawowym celem systemu jest regularne ograniczanie zużycia energii we wszystkich obiektach. Lidl zobowiązał się do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych i zbiorczych produktów oraz sprawienia, aby 100% opakowań marek własnych Lidla nadawało się w jak największym stopniu do recyklingu do 2025 r. Czekamy na realizację tych deklaracji. Lidl w swoich raportach podaje informacje o strukturze zatrudnienia, płacy oraz o ilości i rodzajach umów na podstawie których zatrudniani są pracownicy i pracownice. Ponadto pracownicy objęci są prywatną bezpłatną opieką medyczną. Dodatkowo Lidl posiada ekspertów ds. relacji z pracownikami. W przypadku pojawienia się problemów interpersonalnych są oni partnerami w kontaktach pomiędzy pracownikami i kadrą kierowniczą. Lidl współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi jak np.: Banki Żywności, Caritas, WOŚP, Fundacja "Mam Marzenie" czy Centrum Zdrowia Dziecka. W sklepach Lidla można znaleźć produkty posiadające wiarygodne certyfikaty, takie jak: Fairtrade, GOTS, Oeko-Tex, europejski znak rolnictwa ekologicznego i wiele innych.
Fot. Lidl Polska
Komentarze