Marka należy do:
      Lidl sp. z o.o. sp.k.
      Wynik ogólny:
      Ekologia
        5 / 7
      
        
        Społeczeństwo
        5 / 7
        
      Szczegółowe wyniki
      Surowce
          1.5 / 2
          
        Techniki produkcji
          1.5 / 2
          
        Zarządzanie środowiskiem
          1 / 1
          
        Opakowania
          0.5 / 1
          
        Ślad węglowy
          0.5 / 1
          
        Standardy pracy
          3 / 4
          
        Ekonomia społeczna
          1 / 2
          
        Przejrzystość
          1 / 1
          
        Lupilu to marka własna Lidla. W ofercie znajdziesz ubranka dla dzieci. Wszystkie posiadają certyfikat Oeko-Tex, a część z nich również certyfikat GOTS. Oprócz ubranek, Lupilu oferuje także pieluszki i pantsy, które nie zawierają chloru, dodatkowo celuloza użyta w pieluszkach i pantsach posiada certyfikat FSC, gotowe obiady i przekąski posiadające europejski znak rolnictwa ekologicznego, bawełniane płatki kosmetyczne, patyczki do uszu oraz chusteczki nawilżone wykonane są z bawełny konwencjonalnej. Opakowania nadają się do recyklingu. Marka działa zgodnie z normą ISO 14001. Lidl Polska wdrożył System Zarządzania Energią, zgodny z normą ISO 50001. Podstawowym celem systemu jest regularne ograniczanie zużycia energii we wszystkich obiektach. Lidl w swoich raportach podaje informacje o strukturze zatrudnienia, płacy oraz o ilości i rodzajach umów na podstawie których zatrudniani są pracownicy i pracownice. Ponadto pracownicy objęci są prywatną bezpłatną opieką medyczną. Dodatkowo Lidl posiada ekspertów ds. relacji z pracownikami. W przypadku pojawienia się problemów interpersonalnych są oni partnerami w kontaktach pomiędzy pracownikami i kadrą kierowniczą. Lidl współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi jak np.: Bank Żywności, Caritas, WOŚP, Fundacja "Mam Marzenie" czy Centrum Zdrowia Dziecka. W sklepach Lidla można znaleźć produkty posiadające wiarygodne certyfikaty, takie jak: Fairtrade, GOTS, Oeko-Tex, europejski znak rolnictwa ekologicznego i wiele innych. 



Fot. Lidl
        
      Komentarze
      
    
