Kategorie
Marka należy do:
Lidl sp. z o.o. sp.k.
Wynik ogólny:
Ekologia
5 / 7
Społeczeństwo
5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1.5 / 2
Techniki produkcji
1.5 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
0.5 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
1 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Lupilu to marka własna Lidla. W ofercie znajdziesz ubranka dla dzieci. Wszystkie posiadają certyfikat Oeko-Tex, a część z nich również certyfikat GOTS. Oprócz ubranek, Lupilu oferuje także pieluszki i pantsy, które nie zawierają chloru, dodatkowo celuloza użyta w pieluszkach i pantsach posiada certyfikat FSC, gotowe obiady i przekąski posiadające europejski znak rolnictwa ekologicznego, bawełniane płatki kosmetyczne, patyczki do uszu oraz chusteczki nawilżone wykonane są z bawełny konwencjonalnej. Opakowania nadają się do recyklingu. Marka działa zgodnie z normą ISO 14001. Lidl Polska wdrożył System Zarządzania Energią, zgodny z normą ISO 50001. Podstawowym celem systemu jest regularne ograniczanie zużycia energii we wszystkich obiektach. Lidl w swoich raportach podaje informacje o strukturze zatrudnienia, płacy oraz o ilości i rodzajach umów na podstawie których zatrudniani są pracownicy i pracownice. Ponadto pracownicy objęci są prywatną bezpłatną opieką medyczną. Dodatkowo Lidl posiada ekspertów ds. relacji z pracownikami. W przypadku pojawienia się problemów interpersonalnych są oni partnerami w kontaktach pomiędzy pracownikami i kadrą kierowniczą. Lidl współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi jak np.: Bank Żywności, Caritas, WOŚP, Fundacja "Mam Marzenie" czy Centrum Zdrowia Dziecka. W sklepach Lidla można znaleźć produkty posiadające wiarygodne certyfikaty, takie jak: Fairtrade, GOTS, Oeko-Tex, europejski znak rolnictwa ekologicznego i wiele innych. 
Fot. Lidl
Gdzie kupić?
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie