Marka należy do:
Action Deutschland GmbH
Wynik ogólny:
Ekologia
4 / 7
Społeczeństwo
4.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
1 / 2
Zarządzanie środowiskiem
0.5 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3 / 4
Ekonomia społeczna
0.5 / 2
Przejrzystość
1 / 1
Pure Soft to marka własna niemieckiej sieci sklepów Action. W ofercie marki Pure Soft znajdziecie: chusteczki higieniczne, ręczniki kuchenne i papier toaletowy. Produkty zawierają takie certyfikaty, jak: FSC Mieszane i z Recyklingu, PFSC i Ecolabel. Spośród dostępnym opcji, jest także możliwość zakupu papieru toaletowego w 100% z recyklingu. Producent deklaruje, że do 2022 r. 100% opakowań marek własnych będzie podlegało recyklingowi. Do 2025 roku 100% wszystkich opakowań będzie nadawało się do recyklingu. Surowce kupowane są od partnerów i dostawców w Azji i Europie. Action współpracuje z dostawcami, którzy przestrzegają wysokich standardów społecznych co kontrolowane jest poprzez niezależne audyty. Action jest członkiem "amfori", czyli stowarzyszenia wspierającego i promującego zrównoważoną produkcję na całym swiecie. Action angażuje się w działania PAH, wspiera także SOS Wioski Dziecięce i wiele innych organizacji charytatywnych.
Fot. oficjalna strona Action
Komentarze