Marka należy do:
      The Cheeky Panda Ltd.
      Wynik ogólny:
      Ekologia
        6.5 / 7
      
        
        Społeczeństwo
        4.5 / 7
        
      Szczegółowe wyniki
      Surowce
          2 / 2
          
        Techniki produkcji
          2 / 2
          
        Zarządzanie środowiskiem
          1 / 1
          
        Opakowania
          1 / 1
          
        Ślad węglowy
          0.5 / 1
          
        Standardy pracy
          3 / 4
          
        Ekonomia społeczna
          0.5 / 2
          
        Przejrzystość
          1 / 1
          
        The Cheeky Panda to brytyjska marka, która powstała dzięki współpracy dwóch przedsiębiorców. Marka oferuje produkty wykonane z bambusa, są to m.in: hipoalergiczne, nawilżane chusteczki dla dzieci, chusteczki uniwersalne, papier totaletowy, ręczniki kuchenne, babusowe chusteczki w wersji kieszonkowej i wiele innych. Wybierając produkty z bambusa, zużywasz o 65% mniej CO2, niż uzywając produktów na bazie drzew. Bambus uwalnia około 35% więcej tlenu i pochłania o 30% więcej dwutlenku węgla niż drzewa. Niemal wszystkie produkty posiadają certyfikat FSC 100% (poza 1 produktem, który posiada FSC Mieszane), papier toaletowy nie jest bielony, a opakowania powstają z papieru i nadają się do recyklingu. Produkty nie zawierają niebezpiecznych substancji chemicznych. Marka także posiada certyfikat B-Corp, co informuje nas o tym, że zachowane są wysokie standardy społeczne, pracownicy uzyskują uczciwe wynagrodzenie, mają zapewnione wszystkie świadczenia i stale mogą podnosić swoje kompetencje, biorąc udzial w szkoleniach, kursach, itp. Cheeky Panda przeznacza część swoich nakładów finansowych na ochronę roślin i zwierząt, zamieszkujących zagrożone lasy tropikalne.


Fot. Cheeky Panda
        
      Komentarze
      
    
