Marka należy do:
      Marc O’Polo Group
      Wynik ogólny:
      Ekologia
        5 / 7
      
        
        Społeczeństwo
        5 / 7
        
      Szczegółowe wyniki
      Surowce
          1.5 / 2
          
        Techniki produkcji
          1.5 / 2
          
        Zarządzanie środowiskiem
          1 / 1
          
        Opakowania
          0.5 / 1
          
        Ślad węglowy
          0.5 / 1
          
        Standardy pracy
          4 / 4
          
        Ekonomia społeczna
          0.5 / 2
          
        Przejrzystość
          0.5 / 1
          
        Marc O’Polo to znana szwedzko-niemiecka marka odzieżowa, która od 2020 roku jest członkiem inicjatywy Fair Wear Foundation. Około 80% ubrań jest produkowanych w bardziej zrównoważony sposób. Marc O’Polo w swoich kolekcjach wykorzystuje naturalne włókna pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych, posiadające certyfikat GOTS lub OCS (Organic Content Standard). W ofercie dostępne są także produkty z certyfikatem RWS (Responsible Wool Standard) co oznacza, że wełna pochodzi z certyfikowanych hodowli owiec, które dbają o dobrostan zwierząt i grunty rolne. Marka do produkcji wykorzystuje także surowce z włókien celulozowych w postaci lyocellu, modalu oraz wiskozy. W kolekcjach odzieży wierzchniej wykorzystuje ocieplenie z poliestru Thermore, które jest produkowane w co najmniej 50% z przetworzonych butelek PET. Marc O’Polo produkuje zarówno w UE jak i w krajach spoza UE, dostawcy mają swoje siedziby główne w Chinach, Indiach i Turcji. Opakowania, w których wysyłane są ubrania posiadają certyfikat FSC bądź są zapakowane w folię nadającą się do recyklingu.



Fot. Marc O’Polo
        
      Gdzie kupić?
        Sklepy internetowe
          
        Sklepy stacjonarne
          Sklepy stacjonarne w większości galerii handlowych 
        Komentarze
      
    
