Marka należy do:
      Monika Muñoz Wasztyl
      Wynik ogólny:
      Ekologia
        3.5 / 7
      
        
        Społeczeństwo
        4 / 7
        
      Szczegółowe wyniki
      Surowce
          1 / 2
          
        Techniki produkcji
          1 / 2
          
        Zarządzanie środowiskiem
          0 / 1
          
        Opakowania
          1 / 1
          
        Ślad węglowy
          0.5 / 1
          
        Standardy pracy
          3.5 / 4
          
        Ekonomia społeczna
          0 / 2
          
        Przejrzystość
          0.5 / 1
          
        Lamama (z hiszp. mamá – mama), czyli Monika, mama dwójki dzieci: 8-letniego Tytusa i 5-letniej Weroniki założyła markę dla dzieci, w której najważniejsza to wygoda i jakość, czyli osobiście sprawdzone materiały z certyfikatem Oeko - Tex Standard 100 oraz charakterystyczne dla Lamamy szerokie, absolutnie wygodne pasy/ściągacze i luźne, komfortowe kroje. Ważny jest też projekt – prosty i uniwersalny, ale nigdy nie banalny, i kolor! No i równie ważna jest także ekonomia. Ciuszki Lamamy naprawdę długo, długo rosną razem z dzieckiem. Lamama tworzy i szyje ubranka na miejscu w Krakowie. Lamama wprowadziła do swojego asortymentu kolekcję Zero Waste. Pojawiają się tu produkty unikatowe, w pojedynczych sztukach. Powstające z resztek dzianin pozostałych po szyciu stałych kolekcji.



Komentarze
      
    
