Marka należy do:
Monika Muñoz Wasztyl
Wynik ogólny:
Ekologia
3.5 / 7
Społeczeństwo
4 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
1 / 2
Zarządzanie środowiskiem
0 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
0.5 / 1
Standardy pracy
3.5 / 4
Ekonomia społeczna
0 / 2
Przejrzystość
0.5 / 1
Lamama (z hiszp. mamá – mama), czyli Monika, mama dwójki dzieci: 8-letniego Tytusa i 5-letniej Weroniki założyła markę dla dzieci, w której najważniejsza to wygoda i jakość, czyli osobiście sprawdzone materiały z certyfikatem Oeko - Tex Standard 100 oraz charakterystyczne dla Lamamy szerokie, absolutnie wygodne pasy/ściągacze i luźne, komfortowe kroje. Ważny jest też projekt – prosty i uniwersalny, ale nigdy nie banalny, i kolor! No i równie ważna jest także ekonomia. Ciuszki Lamamy naprawdę długo, długo rosną razem z dzieckiem. Lamama tworzy i szyje ubranka na miejscu w Krakowie. Lamama wprowadziła do swojego asortymentu kolekcję Zero Waste. Pojawiają się tu produkty unikatowe, w pojedynczych sztukach. Powstające z resztek dzianin pozostałych po szyciu stałych kolekcji.
Komentarze