Food|Furniture & home accessories|Paper & office supplies|Toys|Clothes & accessories|Beauty products |Sanitary products|Cleaning products|Tourism
Grains, cereals|Dairy products|Fruits, vegetables|Preserved products|Nuts, dry fruits|Pulses|Meat substitutes|Dairy substitutes|Beverages|Oils, vinegars|Prepared meals|Condiments|Sugar, honey|Coffee, tea|Bread|Sweets|Alcohols|Other
Solgar
The brand is owned by:
Nestlé S.A.
General score:
Environment
5 / 7
Social responsibility
4.5 / 7
Score table
Materials
1 / 2
Processing methods
1.5 / 2
Environmental management
1 / 1
Packaging
1 / 1
Carbon footprint
0.5 / 1
Labour standards
2.5 / 4
Social economy
1 / 2
Transparency
1 / 1
Solgar to marka należąca do grupy Nestlé i zajmuje się produkcją suplementów, witaminy i minerałów. W 2021 roku 16,3% źródła pochodzenia Nestlé zostały wprowadzone w sposób zrównoważony, z czego 76,3% pochodziło z hodowli bezklatkowych. Firma zapewnia, że do 2023 roku cały olej palmowy stosowany w jej produktach będzie pochodził z innych źródeł porównawczych, a do 2025 roku cała kawa i kakao. Firma Nestlé tworzy produkcję i utrzymanie stałego produktu dostaw od wylesiania (do 2022 r. dla takich produktów jak: mięso, olej palmowy, papier, soja czy cukier i do 2025 r. dla kawy i kakao). Zadanie skierowane do celu Nestlé jest pozyskiwanie 20% czynników dzięki metodom działania regeneracyjnego do 2025 roku i 50% do 2030 roku. Suplementy Solgar mają prosty składnik, są bogate w witaminę D3, D2, B12 i magnez. Są wegańskie i potwierdzają certyfikat koszerności. Produkty reklamowe są w szklanych słoiczkach. 39,5% opakowań produktów wszystkich marek Nestlé wykonane jest z materiałów z recyklingu lub/i efektu. Nestlé działa na całym świecie, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie, Afryce i Azji. Posiada system zarządzania jakością ISO 9001. Ma on na celu osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku. W Niemczech stworzona „klimatyczna farma mleczarska”, która wspiera działania i dąży do uzyskania zerowej emisji gazów cieplarnianych. Nestlé zadeklarowało, że posadzili 20 milionów drzew do 2030 r. Firma prowadząca projekty społeczne i wdrażająca dot. m.in. wydajność. W Pakistanie nawiązała współpracę z rządem, aby zwiększyć lokalne rolniki w zakresie zrównoważonych praktyk, które koncentrują się na rolnictwie regeneracyjnym. Grupa Nestlé bezpośrednio wspiera oraz prowadzi szkolenia dla swoich dostawców i rolników. W Ghanie i na Wybrzeżu Kości Słoniowej wymagane są następujące działania rolnikom za wpisanie dzieci do szkoły czy przestawienie się na wyższy poziom praktyki rolnej (takie jak np. agroleśnictwo czy dywersyfikacja upraw). W ciągu ostatnich 8 lat przeszkoliła 15 000 kobiet w Afryce Wschodniej. Do 2025 roku przeszkolić 25 000 młodych ludzi w Hondurasie w zakresie dobrego wykonywania produkcji kawy.
Fot. Ekaterina_Minaeva, shutterstock; Anakumka, shutterstock; Tarik Kaan Muslu, shutterstock.
Where to buy?
Stationary shops
W większości aptek
Comments
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie