Żywność|Meble i akcesoria domowe|Art. biurowe/papiernicze|Zabawki|Odzież i dodatki|Kosmetyki|Art. higieniczne|Środki czystości|Turystyka
Pranie|Zmywanie naczyń|Sprzątanie|Inne
Attitude
Marka należy do:
Bio Spectra
Wynik ogólny:
Ekologia
6 / 7
Społeczeństwo
3.5 / 7
Szczegółowe wyniki
Surowce
1 / 2
Techniki produkcji
2 / 2
Zarządzanie środowiskiem
1 / 1
Opakowania
1 / 1
Ślad węglowy
1 / 1
Standardy pracy
2.5 / 4
Ekonomia społeczna
0.5 / 2
Przejrzystość
0.5 / 1
Attitude to kanadyjska marka przyjaznych dla środowiska środków czystości. Wszystkie produkty posiadają umiarkowanie wymagający północno-amerykański certyfikat Ecologo (jego kryteria są mocno zbliżone do europejskiego Ecolabelu). Detergenty składają się przede wszystkim z roślinnych substancji czyszczących, nie zawierają fosforanów, fosfonianów, substancji ropopochodnych, optycznych wybielaczy, pierwiastków z grupy chlorowców ani silikonów. Twórcy Attitude dużą wagę przywiązują do kwestii klimatycznych i od kilku lat ich produkty są całkowicie neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Udało im się to osiągnąć dzięki sukcesywnemu ograniczeniu zużycia energii oraz sadzeniu drzew, które kompensują pozostałe emisje. Opakowania produkowane są w zakładzie Attitude m.in. z plastiku z recyklingu, w tym z uszkodzonych, nowych pojemników. Ambitnym celem marki jest sprzedaż detergentów bezpośrednio do opakowań/butelek przynoszonych przez klientów. Attitude stosuje ponadto niedyskryminacyjną politykę zatrudnienia: w firmie pracują osoby niepełnosprawne. W ofercie marki znajdziecie środki do czyszczenia różnych powierzchni, do prania i do zmywania.
Gdzie kupić?
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie